Annandag jul

Hela juldagen gick ut på att spela Nintendo Wii med familjen. Nu har jag kramp i armen..
Och så åt man semmelknödel, det är gott!

Idag så var det middag hos mormor och morfar. Gott gott gott!
Förutom när jag upptäckte att i min mun, bland tuggad rödkål, var det... sidfläsk!
Herrejävlar vilken äckligt trådig smak det var! Spotta ut och ingen mer rödkål för mig där inte.
Kött är inte bara över producerat, det är äckligt också.

I övrigt så var det mysigt där ute i Fjärås. Kafferep och fia med knuff.
Granen jag och pappa planterade för ca 8 år sedan är stor och fin! Och lekstugan vi byggde snackar vi om att bygga ut. Mina ciggrundor med papa är sköna.
En lugn, slappdag.

Kvällen blir delad med bruwdarna!

Jul räcker en gång om året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0