Julafton

Julafton är över.
Nu väntar juldagen tillsammans med pappas födelsedag.

Och hur ska man summera julafton då.. Det var faktiskt mycket bättre än vad jag förväntat mig.
Vi kollade på Kalle Anka, jag och Annika sjöng med för kung och fosterland. (bara för att bevisa att vi verkligen kan hela utantill) Sedan så var det ju mat då, jag och min quorn-boccolipaj - MUMS PÅ DEN! Och röbetssallad, potatissallad, brännvinsost och julvört. Jag blev mätt så det räckte och blev över vill jag lova!
Efter det gosade vi ner oss i soffan och tittade på Shrek 3. Jag smälte maten på mitt vanliga sätt, att somna. Så Shrek 3 måste jag titta om.. Presentdax. Åh jag fasar för det varje jul.. Men, denna gången gick det bra! Alla glada, alla nöjda.


Mina presenter är jag nöjda med ! Specielt kameran som fotade mina saker :P

Ja, det var en bra jul.
Förutom det att Joshi var borta hela dagen! Jag letade som en galning efter honom ute och han var ingenstans!
Jag höll på att bryta ihop. Men sedan så ropade Annika och sa att han var hemma igen. JUL MIRAKEL <3
Utan min katt.. ja utan honom.. bryter jag helt enkelt ihop.

Sorgligt var också att detta var första julen som jag firande sedan mina föräldrar skiljde sig. FÖrra julen bodde jag ju inte hemma. Så det stack till i hjärtat när mamma skulle gå hem.. Jag tycker ju att detta är fortfarande hennes hem på ett sätt.. Ja, det tog lite hårt på mig.
Förhoppningsvis blir det bättre med åren.

Eftersom att det är den 25:e nu så säger jag, Grattis Papa! Alles Gutes zu Geburtstag! Ich liebe dich <3

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

God Jul :)

2007-12-25 @ 02:00:30
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Majda

presenterna ser inte heelt fel ut! :)

god jul :D
välj gärna den snyggaste outfiten i mitt inlägg "day 2 evening" :)

2007-12-25 @ 02:03:33
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0