lalal random

Detta får bli ett lite random inlägg.

Nu har min söta lillasyster sovit i min säng [den är ca 160 cm bred] i över två veckor. På grund av att hennes säng är överfylld med lådor och dylikt. Vi renoverar.
Tro inte att jag inte tycker om henne, för det gör jag, verkligen jättemycket. Men nu är det så, att min systeryster är så otroligt bra på att snarka. Nu menar jag verkligen snarka. Snarka som i att låta som en fullvuxen karl med förskylning. Det rosslas och det bräks och jag tror helt ärligt att hon måste illa däran, för ingen liten 13åring kan låta så!
Men återigen, min lillasyster kan. Hon åstadkommer med sin hals någonting som inte ens min morfar kan. Ja, inte ens Emas papa. Och om det inte skulle vara illa nog, hon sparkas, pratar HÖGT i sömnen och vaknar aldrig av sin väckarklocka. Så runt sju varje morgon måste jag vakna till Good Charlotte, Neverstore eller Green Day.
På grund av detta har jag varit väldigt lätt retlig för jag har inte fått den sömn jag behöver. Men nu är det bara en natt kvar innan hon drar till mama och det gör mig så sjukt jävla glad! Klad hest! Äntligen får jag min säng tillbaka, äntligen kan jag bre ut mig och ligga diagonalt och ha alla täcken och kuddar för mig själv! JA JA JA JA! Klad hest klad hest!
Jag älskar min systeryster, jag älskar bara henne mer när hon inte sparkar mig i magen.
Tack mama för att du kommit hem!


Nu ska jag tacka Emma för hennes fest som hon hade i fredags! Fett najs med sommar mitt i vintern!
Raggaemusik, sommarklädda dudes, vattenpipa, sommar frukter och mycket dans!
Totalt värt! Tack habibi <3

Och jag får ta och tacka för maten hemma hos familjen Hagberg i söndags. Visserligen lagade jag min egna vegetariskamat, men på deras bekostnad. dom andra åt hemmalagade köttbullar.
Jag kollade även på deras nya lägenhet som var hur söt som helst!
Efter det så var jag, Inger och Hagbergsmormor i ett fullproppat Kungsbacka kyrka och tittade på när Husläkarna hade julkonsert. Så jag fick julpluspoäng! Måste säga att dom slog mig med häpnad, det lät hur bra som helst!
Och vår skolpräst, Andreas Holm var prälle och pratade om julkalendern, haha, Klas-As sa han. Det gjorde att mysighets faktorn bara steg!

Mer randomstuff: Jag var grinig på papa igår för han verkade vara mer intresserad av sin nya satelitmottagare än att köpa bröd, smör och ost. Ica är för dyrt sa han.
Pfft.
Min kommentar var den att han kunde väl äta sin nya teknikpryl och skita skruvar.
Det resulterade att papa blev grinpelle [mer än innan, han blir alltid grinig när hans saker går sönder.]
men vi kom iväg till Ica. Och väl där inne blev han en klad papa. Och jag fick sådan stor lust att krama honom.
Längesedan papa var glad. Vi fick köpt allt och på vägen hem nynnade papa trevliga melodier!
Humörsvängningar a'la gravid kvinna, jepp, det är min papa det!

Randomrandomrandom.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA ^^ snarkande småttingar är så grymt komiskt. i vanliga fall piper de när de pratar, men på natten... herregud, så de kan låta!

kommer ihåg när jag gick i fyran och skulle sova över hos min pyttelilla kompis.

JÄVLAR I HAVET, vad hon snarkade!

kort sagt; lider med dig ^^

2007-12-11 @ 15:19:47
URL: http://cocoscreme.blogspot.com
Postat av: linnea

ja alltså..jaa! jag tror jag ska ägna lite tid åt kömpesen där oppe. sängen alltså, vilken jävla bra kömpes den är,mmm.

2007-12-11 @ 23:01:46
URL: http://watermelonjuice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0