mitt 2007

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
dejtat en hiphopare ?
sommarjobbade i österrike

2. höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inget nyårslöfte, vad jag minns..

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jag blev mama till min katt :]

4. dog någon som stod dig nära?
min kanin dog.. 8 år gammal.. Busan <3 R.I.P.

5. vilka länder besökte du?
österrike <3
& mellanlandade i tyskland.

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
 mer pengar är alltid bra.
en egen lägenhet är också ett plus :]

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
20 juni - 9 augusti

8. vad var din största framgång 2007?
jag blev ännu bättre, så nu är jag snart ensam med att vara lika bra ;]

9. största misstaget?
fick i mig absint av misstag..
en massa små misstag har jag gjort,
men orka gräma sig över det.

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har jag varit.

11. bästa köpet?
attitude skorna jag köpte för 50 kr !
och mitt vita linne från New Yorker,
och det svarta från HM.

12. vad spenderade du mest pengar på?
cigg, alkohol, fika.

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
österrike gjorde mig till den lyckligaste!


14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
i'm yours - jason mraz
here in your arms - hellogoodbye
kents nya skiva, Tillbaka till samtiden.

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare, utan tvekan.

16. vad önskar du att du gjort mer?
jobbat.

17. vad önskar du att du gjort mindre?

rökt. det är bättre för mig och bättre för alla runt omkring mig.

18. hur tillbringar du julen?
denna spenderades hemma med familj.
juldagen firas pappa
annandagjul middag hos mormor och morfar.

19. blev du kär i år?
lika lite som att nollsex år 2006 skulle påverka mig.

20. hur många one night stands?

mer än ett iallafall

21. favoritprogram på TV?
Årets nyupptäckta: Bones <3

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hata och hata.. störa otroligt mycket på

23. bästa boken du läste i år?
Dan Brown - Da-Vinci koden

24. största musikaliska upptäckten?
Thanx Duo.
Mika var bra, ett tag..

25. något du önskade dig och fick?
en digitalkamera

26. något du önskade dig men inte fick?
njää. ville ha en ny mobil, men det är inte så viktigt ändå.

27. årets bästa film?
året börjades med Bambi 2, den är otroligt söt!

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
firades med familj och boyfriend hos mina fosterföräldrar.
dagen efter med familj och vänner <3

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
att det fanns mer tid helt enkelt.
inga världssvält,
inga orättvisor
blabla fröken sverige kandidat..

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
knas

31. vad fick dig att må bra?
släkten i österrike.
maria <3
musik
och habibisar

32. vilken kändis var du mest sugen på?
wentworth miller :*

33. vem saknade du?

deathkampsboysen.

34. de bästa nya människorna du träffade?
så många söta, alla speciella.
[abc ordning]
Daniel
Joanna
Julia
Louise
Maria
Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0