Party i förorten till träden



En av dom fulaste bilderna från igår när jag var hemma hos Louise och partade.
Jag och Daniel gör något random i rökpausen.
Innan vi åkte till Louise spelade jag Moonlight bowling med Daniel och hans familj, plus Emma och hennes mamma och pappa. Daniel knappade in i slutet hela tiden.. det var inte kul .. Men men, Emma slog honom fett ändå!
Daniels mamma är hur go som helst! Borde spendera mer tid där ute i Onsala tror jag. Kanske ta en liten ridrut med Lena. det hade varit kul.

Buerås är ju också ett ställe för sig själv. Varför måste alla med bra hus bo långtbort ute i ingenstans?
Ca 2 kilometer till hållplatsen. Och igår kväll var jag ganska grinig först. Men jag blev gladare sedan, som tur var!
Louise, Joanna, Julia, Olivia, Agge, Natta, Salle, Daniel, Nico, Ian (Ivan?) och Tommy, sket kul kväll igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0