Spending money on my hair

Jag har kommit fram till vad min grej är. Hår. Japp, hår är min grej. Mitt hår är min grej, mitt mitt mitt.
Nu är det tredje gången sedan november jag färgar det. Denna gången blev det svart, för det var ca ett år sedan jag hade det. Jag kan aldrig låta det vara, det måste fixas nästan jämt. Klippa, färgas, styla. Varje månad ska det minst vara en ny grej med det! Jag kanske inte är den mest uppdaterade människan i kläder och så, men mitt hår, det är mitt sätt att förnya mig. Folk reagerar inte ens längre när jag kommer med nytt hår, för de är så vana vid att det ska ändras. Men nu blev det i och för sig en ganska radikal förändring från rött till svart. Och så har jag klippt bort totten.
Kort svart hår. Det känns bra så.
Mitt hår är mitt komplex, trivs jag inte med mig så är håret det jag ändrar. Och det känns bra.
Hårförlagen går nog runt tack vare mig! färgar håret minst 12 gånger om året. Det är en summa det..
Tur att jag har råd med det. Annars hade det aldrig gått..

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag älskar att ändra håret. Har haft långt blont hår hur länge som helst, fast nu har jag börjat hitta på saker med det :D hade gärna färgat mer om jag haft pengar :/

Men akta dig så det inte försvinner helt ;P

2007-12-15 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0