30 minutes

Det här kommer bli veckan när en massa saker kommer förändras.
Det är de två sista gångerna på dansen, vilket är tråkigt. För jag tycker så mycket om att kunna gå ner till Marinas och dansa med mina söta människor.
Men istället för det så kommer jag utnyttja mitt klippkort på Friskis och Svettis och träna Kibox och lite annat.
Jag kommer också säga nej till alla som vill leka med mig under veckan för jag har en massa andra saker att tänka på och en massa saker att göra. Som att städa mitt rum för Björn kommer till helgen. Och plugga ikapp vissa saker i skolan. Redan där är jag fail, för jag sa till mig själv att vara duktig detta året i skolan. Well, done is done, pick it up and move on.

Denna veckan tror jag tisdag kommer bli den värsta dagen..
Det är buffert dag i skolan. Då ska man jobba med allt man har efter sig. Vilket betyder att jag kommer få jobba med CAD i cirka 8 timmar och det suger elefantballe! För vår lärare har pappaledigt och vikarien är lika bra på CAD som jag.
Och när jag skriver lika bra, så menar jag lika värdelös.
Finns det någon vänlig själ som vill hjälpa mig?

På tisdag fyller även lillebror 16 år. Och present har jag då inte kunnat inskaffa för jag är lika pank som en kyrkråtta.
Nej, jag tror en kyrkråtta har mer pengar än mig.
Jag får väl baka en feting god tårta till honom eller något..
Och på tisdag är det även Desperate Housewives traditionen med Lina. Det enda möte med vänner jag inte kommer avboka bara för att jag vill dra in mig i ett hål och stanna där till helgen kommer med en fin Nybropojk vid namn Björn. För ni ska alla veta hur mycket jag har saknat den människan under detta året då vi har träffats exakt noll jävla gånger!
Sådant borde förbjudas. Finns det inte en mäktig människa som kan flytta Nybro närmare Kungsbacka?
Det hade varit uppskattat från mitt håll!

Jag har precis vaknat. Men min kropp sover fortfarande.
Så fort jag har skrivit klart här så ska jag ligga i min säng tills den tröttnar på mig och smida framtidsplaner.
Ett bättre sätt att spendera denna söndag kommer jag inte på..
Suck.

Kommentarer
Postat av: Klantskalle.blogg.se

tack för uppmuntran :) Jag ska fortsätta så länge jag har någonting att skriva om :) Och det kommer ta lång tid innan det försvinner.

2007-11-18 @ 17:09:04
URL: http://klantskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0