Dynga

Alltså fuck. Denna dagen..
Måste vakna tidigt, skola börjar tidigt.
Orkar inte laga mat att ta med mig, tigger papa på 20 kronor.
Måla måla på nutidakonstren, måste lyssna på Flüggers jävla tjat! Och redan innan kände jag att jag var på krigstiden och bad om ursäkt i förväg till mina vänner ifall jag skulle komma med en extra släpig och dryg kommentar utan att dom gjort något.
Det blev ju inte bättre med tiden..

Sedan så var historian inställd. Vilket i och för sig var bra, för jag hade inte gjort uppgiften vi skulle redovisa.
Satt och tjötade lite med människor i caféet.
Under tiden smsade jag papa och fråga om han var hemma. Fick svaret: Är på väg.
Okej tänkte jag och satt kvar, för att inte riskera att hamna utelåst i kylan.
Efter en timma tänkte jag att nu är det allt dags att gå hem och städa plus laga mat.
Hade jag ju inte den jävla oturen att papa var inte alls hemma? JO! Så jag satte mig för att vänta.
Började frysa mer och mer. Efter ca en timma kommer papa och jag var vid det laget kall enda in i skelettet och tyckte fy fan för dig!
Papa förklarade då att med Är på väg-smset att det betydde: Är på väg till Siba för att jag såg en dator som mama kunde köpa. Sista exemplaret eller vad han nu sa.
Så nu undrar jag hur fan man kan skriva att man är på väg när man nu inte är det? Att svara på väg på det smset betyder: JA JAG ÄR PÅ VÄG HEM!
Tydligen inte för honom. Var lagom glad, means nej jag var inte alls glad.

För att värma mig tänkte jag göra te. Men hade inte papa då dragit ur kontakten? SJÄLVKLART! Och sedan när började han göra det? Fick totalt råflipp och började skrika och svära.
Eftersom min papa är en frånskild man så slår han givetsvis dövörat till när en kvinna börjar gorma. Det är inga undantag med mig.
Efter en kvart till fick jag mitt te. Satte på mig raggsockar över mina andra raggsockar, två tröjor och svepte två täcken runt mig. Ja så där satt jag i två timmar och värmde mig.

Nu på andra sidan är jag så över varm att det känns som om jag hade feber. Och om det inte skulle vara nog så börjar jag få migrän igen.
Vilket betyder; ingen dans för mig. Det gör mig mer sjukt opepp och jag kommer få feta skuldkänslor över att jag inte tränat denna veckan.
För jag tror knappast att om jag får migrän ikväll att den kommer lägga sig tills imorgon så mycket att jag kommer palla dansa.
Bajsbajsbajs.

Sedan det där med att städa, blir att knöka ner allt jag inte behöver i några väskor och sedan skjuta det under sängen, för jag orkar fan inte! Dammsuga får jag göra imorgon.

Att vi har ett matteprov imorgon som jag kommer få IG på gör mig inte gladare precis.
Nej, detta har inte varit min dag.

Kommentarer
Postat av: Linda

USCH! >

2007-11-21 @ 20:59:52
URL: http://cocoscreme.blogspot.com
Postat av: Linda

Hm, det första kom tydligen inte fram helt >_>

men summan av kardemumman är att föräldrar helt enkelt är dåliga på att skicka sms. väldigt dåliga. att införa typ fjäderpennateknik som de istället för knappar kan använda vore framgångsrikt tror jag.

suck.

2007-11-21 @ 21:01:16
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0