Hallelåja

Jag känner just nu att jag suger åt mig varenda komplimang jag för som en sugsvamp! Jag vet inte direkt varför, för att kunna ge mig själv komplimanger är inte direkt svårt.
Men jag har iallafall på senaste tid känt mig jätte konstig. Eller min kropp har känt sig konstig och jag fattar inte varför.
Är det på grund av Cerazette? Jag vågar nog gissa på det.
Väldigt roligt att ha biverkningar månader efter. Suck. Mediciner. Kan bara säga suck suck suck.
Jag tycker att gurka ska vara botemedlet för allt! För då hade jag aldrig varit sjuk eller kännt mig konstig. Eller qinoua, det hade varit något. För jag äter mig sönder på qinoua - det är gott!!

Iallafall.
Jag sitter nu med min kopp te med Kvällsro och försöker tvinga mig själv att hålla ögonen öppna, för jag måste skriva klart några skolprylar.
Men, vem försöker jag lura, det är klart att jag prioriterar min säng - som för övrigt har blivit utnämnd som en mysigaste sängen av alla mina kompisar!
Hellre sova än skolarbete.
Men först så ska jag röka.
Och försöka sluta röka.
För sjuttioelftegången i ordningen. Wish me luck.

Här är något som er intresseklubb kan anteckna: Jag har utvecklingssamtal imorgon.
Hujedamig.
Och jag svarade Hallelåja [som hon i Teliareklamen] i mobilen när mama ringde. Så nu kan jag stryka det från allt meningslöst jag måste göra innan jag dör.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0