If it's wrong to tell the truth..

Det hade bara varit så skönt nu, att vakna upp bredvid dig. Att pilla i ditt hår och se in i dina ögon.
Ligga i din famn och bara försvinna i känslan av trygghet.

Ibland så slår verkligheten på att du inte finns här mer. Att du inte kommer ringa mig, skriva med mig. Vara med mig.
Och för en kort sekund så tappar jag andan och frågar mig själv, hur ska jag gå vidare.
Men så spolas allt upp, allt som hände, som gjorde att det blev så här nu och jag går vidare. Ilsken.

Men jag är ändå säker på att, om du kommer tillbaka så kommer jag finnas där, för alltid.
Vi är bara inte där än.
Dagen kommer dock.
Jag vet bara inte när.

Maybe it is heart control alt delete,
but baby, we are the fucking elite <3

Bara inte just nu.

Cuz you bring out the best in me,
like no one else can do
that's why I'm by your side
that's why I love you

Bara inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0