Weight of the world

Har så mycket att säga just nu, har så mycket känslor inom mig. Dom skriker efter att få komma ut.
Men jag har ett klapp mellan hjärna, hjärta och tunga.
Det här gör mig galen. Jag hatar att inte kunna sätta ord på mina känslor! Det är paralyserande och det är jobbigt.
Men det är ju så jävla typiskt att jag kan sätta ord på att inte kunna sätta ord på mina känslor.
Vem fan är det som har kul åt det? Sitter det någon person och typ klickar på en knapp som säger att nu ska hon inte kunna uttrycka sig? Ibland känner jag mig som en sims-gubbe.

Sorry alla grannar, nu tänker jag skrika riktigt högt så jag inte kokar över.
äsch.





Kommentarer
Postat av: Linda

skrik, funkar alltid för mig

eller måla en riktigt ugly tavla

funkar det med.

2007-11-27 @ 19:02:13
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0