18

Igår fick jag en tidig födelsedagspresent av Emas papa, som fyllde år. Det var ett åkband plus på Liseberg.
För första gången i mitt liv så var jag på öppningsdagen av detta pengarsugande nöjesfält.
Kul som fan var det!
Rainbow, Sagoslottet, Uppswinget, you name it. Jag åkte det! Alltihopa. Förutom Farfarsbilar, för att vi orkade inte, och Höjdskräcken, för där var det en sådan jävla kö. Lilla Lots åktes också så där lagom sent när man var som tröttast.
Mat på Tyrolen och kaffe på Evrt Tube caféet. Smuttade även på en kaffe från Burger King med den smakade rutten plast! 17 kr åt helvete.
Som avslut var det fyverkerier som var makalöst vackert! Miljöförstöring på hög nivå.. Men WOW! Mindblowing!
Perfekt avslut på min sista dag som minderårig.

På kvällen vankades krogen. Nerräkning och födelsedagssång på torget. Tjalalala!
Sedan var det bara party party party!
Och snart är det släktmiddag och efter det träff med folket.
Åh denna dag! <3 Min 18årsdag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad söt du va när du va liten :D & stort GRATTIS!!

2008-05-01 @ 18:36:20
URL: http://emeliesvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0