Drugs & fire

Inatt somnade jag i armarna på min drog, B. Ett perfekt sätt somna på sista natten innan man fyller 18.
00.01 smäller det av. Ronjah blir 18 med buller och bång!

Det var Skåresjön som besäktes flitigt igår av en massa människor, som jag säkert vet namnet på..
Grillning, lite folköl. Prima!
Sedan vattenpipa hemma hos Simon och soooooova!

Halv åtta imorse blev jag hemkörd av Simons.. hm.. barnvakt någonting? Hans föräldrar är inte hemma men det fanns en vuxen där. Det var snällt av henne.

Duschat, för att inte lukta aska.
Städa för att det ska bli fint inför imorgon.
Liseberg, för att det är premiär.
Krogen, för att jag fyller 18!
Det kommer vara med dag.
Men det viktigaste för mig just nu är att jag kommer få träffa Ellen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0