Freitag

Både idag och i tisdags så hade jag betygsamtal med Meya. I bild & formen så ligger jag på MVG och det säkrar jag helt om jag gör min positivaform, vilken nu är klar. I fylld med gips som tas bort på tisdag. Soft.
I formen så säkrar jag MVG om jag skuggar klart rummet vi jobbar på och klarar de kommande uppgifterna innan den 16 maj. Allt detta gör mig svin pepp! Jag är överlycklig att det går som jag vill i alla fall två ämnen.
I engelskan landade jag på VG, vilken är något av en besvikelse då jag försökt satsa på MVG. Men, det är mitt egna fel att jag släpar med uppgifter.
SvB muntligt nationellt var det idag. Stod och babblade, det gick väl bra. Men så har vi ju en lärare som säger, och jag citerar: "Ni behöver ju inte ta en saga från Sverige. Ni kan ju ta en frpn.. hm.. ja, t ex Jugoslavien." och "Ni kan ta den sagen Hans och......... Gr...... Rödluvan och vargen."
Det känns skönt att jag har goda förkunskaper i svenska innan måste jag säga.

Men nu är det fixa håret och sedan utgång.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0