Gah!

Systembolagets reklamer är ju lite speciella.
Nyss såg jag en som jag aldrig sett. Det var en brud med bitchig attityd som säger: Om du inte köper ut åt mig så kommer de kommande åren bli väldigt jobbiga för dig.
Över bitchig min som avslut.
Åh vi tonåringar.
Dina föräldrar kommer ha ett helvete med dig, vare sig dom köper ut eller inte. För du har nått en trots ålder!
Du kommer vara ett pain in the ass vilket som.
Skillnaden är att om dom kommer köpa ut så kommer du vara ett fullt pain in the ass.
Och vilken vuxen vill ha ett sådant barn? INGEN.
Dina syskon kommer inte vilja ha dig i samma hus heller. Tro mig, I've been there.
Och just nu kollar jag på Top Model, där marijoteten är bortskämda jävla snorungar.

Suck.
Jag ska stänga av min värld för ett tag.
Då slipepr man bli bortglömd av vissa *HOST* och bli gnälld på.
Och framför allt, man slipper gnälla själv!

Kommentarer
Postat av: Luna

Äsch min mamma säger att man bara är hungrig när man är grinig =P

2008-04-24 @ 09:04:54
URL: http://thegirlnextdoor.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

alla djur med ett medvetande är åt helvete.

2008-04-24 @ 19:36:15
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0