Joshi Zelmer Blues

Jag gråter.
Skönhet.
Länken mellan människor och djur.
Min katt ligger i mitt knä och sover. Ibland så vaknar han,lyfter på huvudet och putar med nosen upp i luften. Hans tecken för; mama pussa mig. Givets får han en puss.
Och varje gång mina läppar möter hans kalla nos så växer kärleken till honom djupare i mitt hjärta och själ.
Helt ärligt kan jag säga att jag vet inte vad jag skulle göra utan honom. När han hoppar upp i knät när man sitter vid datorn, när han lägger sig tätt intill en när man sover, när han kommer in och luktar underbart av skog.
Han är mitt barn.
Jag har riktiga moderskänslor för honom.
Sedan han föddes har jag tagit hand om honom och han är något av det bästa i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0