Mögelmög

Jag köpte bröd på Lidl i onsdags och igår tog jag mig en macka. Den smakade lite jord. Inte alls gott, fastän jag hade gottat på med en massa saker. Tomat osv.
Jag tittar på förpackningsdatum och ser att det går ut den 23 april (vilket var tisdagens datum) Och brödet bakades den 16:e. Usch jag käkade gammalt bröd! Jordsmaken var nog mögel. Äckligt.
Idag gick jag hem från skolan för jag mår illa.
Tänker aldrig köpa bröd på Lidl mer.
Billigare där är det inte heller. I alla fall inte bröd.
Fyndet från Lidl blev snygga solbrillor för 39 kr.

Idag så vankas det grillning hos Simon med sött folk. Ser fram emot det. Har inte sett dom barnen på en vecka snart.
Hur kan man bo as nära och aldrig ses? Hm.
Jag bor granne med en bra vän, men vi ses nästan aldrig. Knäppt. Man borde bjuda in sig på te hos människor oftare.

Fick tillbaka resultatet för det muntliga delprovet i svenska nationella. MVG-
Det tackar man för!
Men det är inte så svårt. För det är samma lärare som sa: "Ni kan ju ta en från.. hm.. ja, t ex Jugoslavien." och "Ni kan ta den sagen Hans och......... Gr...... Rödluvan och vargen."
Som jag har skrivit i ett tidigare inlägg.

Jaja. Min födelsedagsmiddag ska tydligen vara hos papa nu istället, så det är dags att städa.
Peace.

Kommentarer
Postat av: L

tebjudningar är bra saker.

2008-04-25 @ 17:05:40
URL: http://cocoscreme.blogspot.com
Postat av: Luna

HAHA men koooolla datumet! :P Det ska man göra i ALLA affärer :P hoppas du får en fin födelsedag

2008-04-26 @ 12:36:45
URL: http://thegirlnextdoor.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0