Sol

Tröttheten slår mig hårt.
Ev. ringde idag och bad om ursäkt för att hon inte hört av sig under vecka 8 som hon lovade. Hon hade fått en massa förhinder. Visst, det kan jag förstå, med hennes jobb. Men mitt psyke pallar inte hur jävla mycket som helst. Vill jätte gärna skälla ut henne men vi har bokat tid på måndag och det känns faktiskt skönt.
Äntligen händer det något! Sveriges makthavande personer är riktiga slapptaskar..

I övrigt så älskar jag att våren äntligen har kommit! Har legat och solat i skolan idag och igår. Jag älskar det. Sol, värme! Och ett tecken på att sommaren är på väg är att dansen har slutat. Det är lite tr¨kigt att den gjort det, men till hösten så börjar en ny termin.
Att dansen slutar betyder också att jag måste bli en flitig besökare på Friskis & Svettis.

Nationella i svenska b imorgon. VI FÅR SKRIVA PÅ DATORER! Det gör mig glad! Internet är så klart avstängt, men det kommer bli så mycket lättare och man kommer inte få kramp i armen.

Fjärde avsnittet av Cyniska Hjärtan spelas också in imorgon.
Och det ska nog grillas med vänner.
Mysfaktor.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Linda

skrivkramp är värst av allt, fy fan. särskilt när man har kramp i hjärnan samtidigt, usch!

blä.

2008-04-23 @ 20:56:29
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0