Tjopp

Ingen skola idag. Det är soft.
Eller, visserligen tyska tidigt på morgonen, men jag får jobba hemma om jag vill. Så därför sov jag fram tills nu.
Och reds amn, så jobbar jag inte med någon tyska. För Manuel är inte inne på ICQ. Det är den tyskan jag "jobbar" med. Chat. Kan visserligen ta en kopp kaffe med papa och mala på, men jag orkar inte.

Idag så ska jag jobba med ett historia arbete och en svenska uppgift.
...
Eller nej.
Jag är lat.

Jag ringer HipHopparen för en fika, det låter mer givande.

Kommentarer
Postat av: Linda

såna där softa dagar, de borde bli prisbelönta.

chill med kaffe. chill med te. underbart med solbelysta caféer som alltid tycks finnas där för en i vilket väder man än befinner sig i.

*nostalgi*

2008-04-06 @ 21:40:14
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0