Då i vårt mörka hus..

För att utöka min lista med pinsamma saker jag har gjort under mitt liv- eftersom den listan tydligen inte var lång nog- bestämde jag mig en vacker dag för att ställa upp som lucia på skolan.
Och jag fick den platsen. Med kommentaren: Vi har aldrig haft en korthårig lucia förut.
Tonläget till att döma så verkade inte personen helt hundra på att jag passade som det....
Hur svårt kan det vara att gå runt med levande jus i håret? Så bite me.
Väl med kronen på så såg jag ut som prins John i Robin Hood. Tack.
Jag lyckades även lägga till: Sjunga solo för hela skolan på min pinsamhetslista.
Sedan blev jag lite mindre brännskadad av droppande stearin i både nacke och ansikte. Plus en vaxboll i huvudet.
Sweet.
Never more lucia.

I övrigt är världen pangkaka.
Och jag åt pangkakor idag.
Det var gott.

Kommentarer
Postat av: Ema <3

- Du..e...måste ha varit en vacker Lucia.

- Tack!



Hoho MPGH <3

2008-12-21 @ 04:10:00
URL: http://supermercado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0