Boro Boro

Jag är inne i en bloggtorka. Har ingen insperation till att skriva. Inte ens om sådant som jag irriterar mig på, vilket är mycket! Suck..
Min vakna tid består av skola och sedan 5 minuter TV innan somnar jag om. Så troligtvis sover jag bort min insperation..

Idag så var det nationellt prov i matte B. Innan provet så smsade jag min trogna böld EmA där det stod: Hör du domedagsklockorna ringa? Lite senare fick jag svaret: Jag har redan fått satan uppenbarad för mig.. Och ungefär så gick även provet.
Så enough said.

Gissa vad jag gjorde när jag kom hem vid elva? Jo, jag sov! Såklart. Jättesnäll är jag och somnar ifrån Sandra Majonäs som har muskelkramp. Yesyes. Prima. Vaknade lagom till Gilmore Girls och sedan till The War at Home, som är några av de få bra TVprogrammen som går just nu på TV. Hade oturen att se ett avsnitt på GossipGirl och har fortfarande lite ångest över en bortkastad timma ur mitt liv. Jag längtar efter Prison Break, Grey's Anatomy och CSI!

Idag hade jag även dans. Vi ska dansa till Summer Time ur High School Musical 2. Stolar och grejer ska vi ha. Jag ska vara kille. Jag och mitt korta hår plus manliga höfter kommer klara det fint! Så ska vi även göra en kul turkisk dans. [Jag vill att vi ska byta ut Prince - When Doves Cry för den SUGER! Både låten och dansen..]

Måste bara säga att Bilddagboken.se suger fett just nu. Om jag hade fått en krona för varje gång jag har sett deras voyager , hade jag för längesedan haft råd att åka till Österrike.. Jag kan inte ens kolla på mina egna bilder..

Anyhow.
Sovdags för mig.

Kommentarer
Postat av: Bea

hehe ja ja håller med dig de billiga :)

åhh stackare ja var med i bloggtorka förut men ha hopp de kommer bättre tider :) kram

Postat av: Linda

Bloggtorka är hemskt. Det enda man kan trösta sig med är att bloggtorkan inte är ens eget fel utan bloggsidans.

Så det så.

Förresten, var du på Kungsbacka-centralen igårkväll vid fem-sex-tiden? För jag tror jag såg dig. Men med risk för att verka psykopatisk satt jag bara och råstirrade istället för att säga hej. Typ.

Och det gjorde mig ju väldigt mycket mindre psycho.

Jag vet. ^^

2008-02-11 @ 12:15:15
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0