Monkey business

Jag har varit väldigt seg dom två senaste dagarna. Igår så struntade jag i tyskalektionen som låg för tidigt på mogonen, enligt mig. Och just nu pågår min svenska lektion, men jag sitter hemma istället och äter Special K red barries med banan i istället. Det lät mycket mer mumsigare i mina öron.

Igår så slänge jag in lite ljus askblond i mitt hår, utan resultat. Mer eller mindre iaf. Håret blev pyttelite ljusare, speciellt vid hårrötterna. Det kom in röda toner. Valuta för pengarna? Nop.
Aja. Innan sommaren är jag blond iallafall.

Just nu är det mr Mercury som gäller.
Varje gång jag hör The show must go on så ryser det rakt in hjärtat och man kippar med gråten i halsen. En underbar artist är han! Rest in peace <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Mr Mercury (kan inte stava) hade verkligen talang! Hoppas han vilar gott!

2008-02-02 @ 03:43:45
URL: http://klaralouise.blogg.se/
Postat av: Linda

Seg är bara förnamnet till min vecka också. Shit, vad trött jag är. Och helgen gör det ju inte bättre, som alltid minst någon påstår på fredagen.
"Vilauppdigunderhelgensåkommerdutillbakamednyakrafterpåmåndag" varpå ett glättigt leende stiger fram.

Eller hur.

Ghaa. Lider med dig.

2008-02-03 @ 20:12:30
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0