Slå mig in i koma

Och just nu kan allt bara fara åt helvete.
gränser,
avstånd,
människor,
köttindustrin,
överdriven konsumention,
sömnlöshet,
åldersnojja.

Och alla idioter som tror att denna random RnB snubbe som sjunger Take a look at my girlsfriend är orginal, kan gräva ner sig. Innan jag gör det åt er. Sådana som ni förtjänar inte att lyssna på musik från den klassiska tiden.
Bara så ni en gång för alla ska kunna glänsa på era musiklektioner, så kan jag berätta att det är Supertramp som gjort den. Samma sak gäller The Logical Song. Det är inte Scooter, det är SUPERTRAMP.

Så, never more den diskussionen, tack.

-

Jag hatar att jag är just här nu. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.
Avståndet mellan mig och den lycka jag vill uppleva är över 200 mil bort. Det känns som ljusår.
Jag tror att om jag skriker nu, så kommer den kraften kunna lyfta mig dit.
Men jag kan inte skrika.
Bara stirra rakt fram.
Paralyserad.
Tidsgränser suger. Nu vill jag ha det lilla jag drömmer om. Nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vissa saker suger verkligen.

Eller som folk som tror att Britney Spears har gjort Prerogative. (eller hur fan skiten stavas)

Det är inte hon. Helvete. Britney borde inte ha den äran. Britney sjunger som en kamel med naveltrång. Typ.

BLÄ >_

2008-02-23 @ 16:26:33
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0