Zucchero

 Jag har ägnat dagen till att städa. För imorgon kl 11 landar min faster och hennes man i Göteborg och dom ska bo i mitt rum en vecka. En massa fint har jag gjort! Imorgon ska jag städa upp lite i Johannes säng så jag och Joshi kan bo där ett tag.


Som den nyaste dekorationen, krossat glas. Glaset har jag inte krossat själv, utan det var någon/några idioter som krossat en busskur utanför Kungsmässan. Lite av det glaset tog jag hand om och gjorde stimmo-sakerna på bilden. Resten av glaset ska pryda ljushållare. Kreativt.

Jag önskar att jag kunde hänga med Sigrid och Uwe hem, för just nu är min Österrike-saknad så stor att den inte får plats i mig..

Idag har jag också saffat mig ICQ, för mina kusiner och kompisar därnere har det. KRÅNGEL! Åh, jag har aldrig varit så grinig som när jag skulle registrera och installera. Bajsmojj!
Nu funkar det dock fint.

Har även förälskat mig i Zucchero. Bra musik! Lyssna! http://www.youtube.com/watch?v=EJee0gu7USc
Österrikisk sommar är det för mig. Stranden, puntigamer, mysigt folk och Zucchero. Prima.
Det är för övrigt: http://www.youtube.com/watch?v=dt1fB62cGbo också!


Wella wella hu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0