80-tals leggins

Denna helgen har varit soft. I fredags så var jag med Sandra och hennes pojk Nille. Vi spelade singstar och kollade på Let's Dance tillsammans med en skål chokladpudding. Under dagen så var det en massa snack om kollektivt boende och på natten skullde det genast testas till sin ytterstagräns. Alla vi tre ska sova i Sandras ca 110 cm säng. I ca två timmar tog vi bara en massa flummkort för vi var övertrötta utan dess like. Men tro det eller ej, vi somnade alla tre och sov hur gött som helst. Så det där med kollektivt boende passar nog för oss tre. Dock kräver jag min egna säng. På lördagen gick jag och Nille runt i Göteborg medan Sandra var på massage. Sedan var det dags för mig att ta mig hemåt och fira min bror som fyllde 12. Hemma hos mama så blev det mat och sedan tårta! Johannes hade gjort den själv, så det blev lite vuxenpoäng på hans 12-års dag allt.
Långt senare på kvällen åkte jag till Joanna och lyssnade på gammal 80-tals musik med Olle. Louise visste dock vem Chesney Hawkes var, det var najs! På vägen hem så träffade jag och Olle en liten dragen Mattias med två kompisar. Den ena fyllde år så jag fick signa hans kallingar. Det var tydligen Mattias som hade kommit på det där uppdraget. Väldigt likt honom, blev inte förvånad. Jag passade på att signa Mattias mage när jag ändå höll på. Och knäppa den tredje killens skärp.
Ja, jag säger då det..

Idag vankas det TVkväll med Lina som är hemma från skolan. Och senare kanske det blir Karma med Nico.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fölåt fölåt fölåt att jag inte kom!!!
jag känner mig så hemsk!!!
men jag ska fixa busskort till nästa vecka, LOVAR!!

2008-01-16 @ 14:50:08
URL: http://heartshaped.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0