Draktisdag

Nu så har skolan börjat igen. Men det blir inga direkta hurrarop från min sida. Det är tisdag och på tisdagar har vi dom tråkigaste lektionerna. AutoCAD och Bild & Form. Det enda positiva är att vi inte längre har Draken i AutoCAD, där kommer ett fett hurrarop. Dock har vi henne i Bild & Form, i salen där det finns sågar och knivar, det är läskigt må ni tro. Ett av topp tre utbrotten från Draken är när den stod och hytta med en morakniv.

I övrigt så är detta bara en seg jävla dag, en dag som bara borde sovas bort. Inatt så har jag sovit 3 timmar, för jag ha rinte lyckats vända rätt på dygnet igen. För jag sover fan jämt. Jag kan vakna vid nio gå och lägga mig vid två, sova tre timmar och sedan gå och lägga mig igen en timma vid sjutiden. Värst var jag i Växjö, då sov jag hela tiden mer eller mindre. Och Ellen tyckte att hon var tråk. .

Just nu lever jag på andras upplevelser, till exempel på Joanna som fått en talande vibrator i 15års present. Det är lite weird, för den har ett groteskt ansikte. Jag skulle då aldrig våga stoppa upp någonting med ett sådant fult ansikte mellan bena. Speciellt inte om den säger saker som: "Hello hunny, you're looking cute tonight!" och "Can you get a real man?!" Det är bara läskigt. Undrar om hon testat den...

Mitt mål för denna veckan blir att skita i att tycka att andras liv är roliga och fokusera mer på mitt egna liv, se till att det blir lite fart och fläng. Svårare sagt än gjort när jag har en svenska uppgift och två uppgifter i historia.
Plus att jag rev ut hela min garderob för rensning, men tröttnade och la tillbaka allt. Så nu hittar jag ingen kläder alls. Bara dom som ligger på golvet och dom jag ska tvätta idag.
Jag tror jag lever på andra en dag till, bara för säkerhetens skull. Så jag inte dör av tristess.

I och för sig så tror jag att autoCAD dödar mig snart..
Eller så dör jag av ett stort utbrott från Draken. Men idag så kommer jag nog käfta tillbaka, för den där jävla saken går mig så grymt mycket på nerverna nu. Dock så har Draken fått ett stort eksem på underarmen, det ser läskigt skabbigt ut. Så länge hon inte tar på mig så kommer jag nog inte dö.

Jag tror min trötthet dödar mig snart.
I need coffee!


Kommentarer
Postat av: habibi 8D

SLAKTA DRAKEN , FÅ EN PRINSESSA !

vi får stå ut till den 21... go marcus go !

2008-01-09 @ 09:16:15
URL: http://imwithcupido.blogg.se
Postat av: lollo

Skönt att ni slipper henne iallafall i ett ämne.
Jag förstår vad du menar med dygnen, Im on that to.

det är bra att strunta i andras liv, man blir ju bara off

2008-01-09 @ 18:08:23
URL: http://frokenhalland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0