Fail

Jag tror mig alltid hinna. Men nu sitter jag här utan två arbeten som ska lämnas in idag. So very clever..
Jag kom inte hem från Nico förrän halv ett eller någonting igår och jag kände att det var lite för sent att börja då, för jag prioriterar sömn. Och innan hade jag inte heller kunnat göra det, för i fredags var jag hos mama och i lördags var det ju barnpassning. Mina veckor är fullsmockat med annat. Så just nu sitter jag och filar på vad för ursäkter jag kan ha till mina två lärare.
aja.

Jag hade det trevligt hos Nico igen. Middag med hans familj och film. Lord of War. Den kändes väldigt dokumentär-aktig med många ordvitsar, den ena sämre än den andra. Filmen är iallafall värd att se, för det är skrämmande läskigt hur korrupt allting är inom vapenhandeln.
Just nu orkar jag inte ge mig åsikt om det, för jag har lite saker att göra innan skolan.
Men det kommer, det kommer.


Clothes, hair and makeup - high school.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den enda gången någon kan få mig att skriva ett arbete som dessutom måste bli bra är om man trycker upp mig mot väggen med kniv, gevär och kulsprutor i beredskap bakom. annars funkar det fan inte.

pust.

2008-01-29 @ 17:57:38
URL: http://cocoscreme.blogspot.com
Postat av: Anonym

det känns ungefär som får mig, haha.
vi är lika duktiga båda två :P.

2008-01-31 @ 13:52:36
URL: http://heartshaped.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0