Lord Lera

Idag var det då som sagt Drakens sista lektion! *änglakörer jublar*
Och mitt Voldemorthuvud börjar ta form. Vilket är sjukt skönt för det är faktiskt inte så kul att jobba med lera.
Lägger upp en gammal bild på huvudet:



Som ni kanske ser så är ingenting klart på den bilden. Inte ens den riktiga huvudformen. Men, jag ska lyckas med detta projektet! För det är tusen gånger bättre än att jobba med lättbetong. Den bästa fördelen är att man slipper ha skyddsmask på sig..

Bara för att så lägger jag in en bild på Voldemort också, så ni vet hur den kommer se ut sedan:



Utan händerna då..
Tror ni jag kommer lyckas?


Kommentarer
Postat av: Linda

jajamänsan

jag menar, blir den fulare än Voldemort själv är det ju bara bra, han ska ju ändå inte se ut som en filmstjärna precis (irrelevant är att han nu faktiskt är det -.-') ^^

2008-01-15 @ 15:17:09
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0