Måla Rouge

Idag på engelskan drog vi till Aranäs för att titta på en musikal, Måla Rouge. En egen tolkning på Moulin Rouge. Själva grundhistorian var ungefär den samma. Namn var utbytta och några roller hade tillkommit.
Förutom några falska toner så var den hur bra som helst! En kille gjorde en grym roll som en av direktörerna. Han lockade fram många skratt. En massa brudar som jag dansat med var med. Det var lite roligt. Dom har blivit hur duktiga som helst! Och Jennifers Alejandro var med i en av huvudrollarna. Dagens söthet till honom. Han var jättemys i sin roll som författaren! Och när han sjöng Kent - Utan dina andetag.. ja.. jag dog nästan. Det var fint!

Resten av eftermiddagen/kvällen spenderades att vandra runt i stormen, fika och shoppa. Idag har jag gjort riktiga kap! Halva rea priset osv! Najs!



Dagens fula: "WHAAAA! En clown!! I kyrkan?!?!!!!!!! Jag trodde inte dom släppte in onda andar där!"
Jag och min obotliga clownfobi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0