Måndag

Nu har en ny period börjat i skolan. Vilket innebär nytt schema. Istället för att ha terminer så har vi perioder. Dock med sommarlov och andra lov som vanligt.
Men nu är det så att expeditionen på skolan är lite efter och har t ex tagit bort min estetiska verksamhet, vilket gör mig asförbannad. Ska kolla upp det där snart.. Jag SKA ha musik! Och sedan så har halva min grupp svenska imorgon och halva inte, det är lite weird. Ja, jag säger då det..
Religion blir också nytt och jag ser faktiskt fram emot det. Och det har även tillkommit två Bild  Form pass med Meya!! Vår lilla franska japan. www.meyadesign.com . Han är jättebra!

AutoCAD passen är nu slut! Dock har vi till v.12 på oss att fixa klart redovisningen. Jag h.a.t.a.r autoCAD..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0