Måndagmat

Det är återigen måndag och jag sitter i skolan och ska försöka jobba med en svenska uppgift.
Det går ju så himla bra med tanke på att jag bloggar istället.. Det enda som jag tänker på just nu är hur jag kommer misshandla den/dem som har hackat in sig hos Bilddagboken för att få tag på folks lösenord och hur hungrig jag är, speciellt på mina makaroner med ostsås som ligger i väskan och skriker efter mig.
Jag hatar att jag har fått byta lösenord på Bilddagboken, för jag är verkligen sämst på att komma ihåg vad jag har bytt till. Det suger, det duger, det suger! Och min ostsås är så himla god! Mama har gjort den och den smakar himmelskt. snälla gode Gud, låt det bli lunch nu!

Jag har även fått STS- Grossvater på hjärnan och går runt och nynnar grov, österrikisk dialekt. Vilket är jävligt najs, om jag nu bara kan komma på resten av låten och inte vara första versen och refrängen.

Jag kanske ska ge svenskan en chans nu.
Bara för att jag ligger redan efter.

Någon som har svarta pumps med höghöga klackar som vill sälja till mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0