MatMedia

Det är inte undra på att människor har ätstörningar.
Först så proppas man med info om hur fetman sprider sig och hur det påverkar kroppen. Sedan så får man se bilder på undernärda kändisar. Vad ska man göra? Äter man för mycket blir man ju fet, men äter man för lite så blir man undernärd. Och kom inte och säg att man ska äta lagom, det är så typiskt svenskt att man spyr. I Österrike finns det inte ens ett ord för lagom. Jag bara orkar inte med media, alls.


Äh, jag är bara så där äckligt trött på det mesta just nu.
Trött, kall och irriterad.
Och då klagar jag!
Så här har ni:

* Jag hatar köttindustrin som genmanipulerar och över producerar djur i trånga burar!
* jag hatar pälsindustrin som flår djur levande!
* jag hatar människor som gör abort till höger och till vänster bara för att dom kan. bara för att. bara för att man kan.
* jag hatar när skolarbeten inte blir inlämnade i tid!
* jag hatar lärare som ändrar sig utan att tala om det för eleverna!
* jag hatar mitt stökiga rum!
* jag hatar mitt fula golv!
* jag hatar pryda pretto människor som blir förskräckta bara man säger fitta.
* jag hatar alla jävla människor som inte vet när dom ska hålla käften!

och jag hatar så jävla mycket mer.
cigg till mig.
säng till mig.
nu.
tack.

Kommentarer
Postat av: Bea

hehe ja jag vet mullvadar är fräna...ja ja vet så oerhört söta haha

Postat av: Salle

Det finns INGET väsentligt språk som har ett ord för 'lagom'. Visar ju bara hur jävla preppy vi är.

2008-01-15 @ 17:13:57
URL: http://mircal.blogspot.com
Postat av: jennifer

jag tycker inte om att säga fitta för att det genom åren har fått en nedvärderande betydelse, jag talar hellre om min "vulva" som något vackert, inget man får dåliga vibbar av :)

2008-01-22 @ 21:42:06
URL: http://deliverthem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0