Mer mat

Det där med cigg får vänta tills Olivia kommer.

Just nu är jag på jakt efter en någon som är bra med detta på hemsidor, för när jag ska hålla på och ändra ser jag ingenting. Mina glasögon har då inte blivit klara. Det är ett under att jag ens ser vad jag skriver nu.
Och det är min blogg då som jag vill piffa upp lite grann. Har varit inne på en massa bloggar under dagen och sett jättefina designer. Så nu är jag sugen på att göra det själv. Men eftersom att jag inte gav min lärare speciellt mycket uppmärksamhet under datalektionerna så får jag leta hjälp. Och det dröjer väl ett tag innan Daniel kommer hit igen..

Alla mina inlägg idag har varit någonting med mat, det är för att jag har ätit jättemycket idag!
Frukost, nyttig med yoghurt,russin och cornflakes. Lunch, pasta med mamas underbart goda ostsås!
Och middag, massa grönsaker och efterätt. Plus att jag har ätit kvällsmat !
Och när Olivia kommer hit ska vi göra kladdkaka.
Lite av den måste jag dock spara, för att imorgon slutar Draken och det ska firas med buller och bång!!


Joshi <3

i övrigt så har min katt varit det bästa idag!


PS. jag är grymt avis på helene som hittat jättefina pumps! http://imwithcupido.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Bea

hehe ja jag förstår inte hur hon klarade av att bli gravid och föda barnet hon var ju så himla smal...

nä courtny ser förjävlig ut..är inte heller något stort fan av scarlett men jag håller med dig om att en bättre roll borde hon ha fått hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0