Musical

Idag så har det kollats film hemma hos EmA. Singin' in the rain och Sju brudar till sju bröder hann vi med.
EmA's omdömen var att Gene Kelly har det sötaste kroppsspråket och att Sju bruder till sju bröder var det totalt knasigaste hon sätt. Vi hade det kul när vi [mest jag] sjöng med till alla låtarna och åt popcorn.



EmA och jag har dom ballaste alter egona som finns! Två gamla pensionärer vid namn Hjördis och Birgitta. Jag hoppas att jag blir som Hjördis när jag blir gammal. Hon är cool som få!

Vad jag också önskar är att min book review kunde skriva sig själv.. Suck. Plugga är inte min starka sida. Inte någonstans, inte ens en millimeter. Tur för mig är att matten är inställd pga att min lärare har vattenkoppor och min tyska är instäldd för att läraren har fått förhinder. Så jag kommer ha tid att plugga imorgon innan engelskan.
Kakor till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0