Nananana

Idag har jag försovit mig så det står härliga till! Skolan börjar halv nio, men inte förrän 10:18 tog jag mig upp ur sängen. Det betyder att jag missade den sista lektionen av Nutida Konst, men jag kommer ju se Anna igen så det är inte så farligt. Markus gav mig goda nyheter om att historian var inställd. Stackars Blåberg har väl fått migrän igen.
Usch för det. Jag hatar att ha migrän. Det enda positiva är att jag kan fortsätta sitta i min pyjamas till klockan halv tre, för då ska jag dra mig till EmA och ge henne lite lektioner i gammal filmhistoria.
Detta ger mig tid att tvätta min mörkblåa tröja som jag vill ha på mig. Och jag kan börja skriva på min book raport som ska vara inne imorgon. Helena kommer nog kicka my sorry ass annars.

Jag har slagit i mitt huvud tror jag. Så jag lyssnar på Zac Efron - Beat on it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0