Nyår med Ellen

Nu har jag varit hos Ellen i ett helt dygn. Lyckan som rusar i min kropp har inga gränser. Äntligen är jag hos min storasyster, hon som känner mig bäst i hela vida världen. Vi har gått igenom en massa saker och allt har bara gjort oss starkare i vår realtion. Allt bara försvinner när man är med henne, världen utanför är inte längre viktigt. Man är inne i en bubbla av lycka och man vill aldrig gå därifrån.

Igår så satt vi första hemma hs henne och förkrökade i några timmar. Det var hur roligt som helt och helst av allt ville vi nog inte gå någonstans. Men vi drog oss till Anna ute i Hovshaga. Festade in det nya året och blev nästan döva av alla raketer. Jag och en kille som hette Henke satt och diskuterade musik och tog ner diverse ElO, Queen och Nightwish låtar. Ellen och jag satt och sjöng, skålade ikapp och skrattade magen ur oss. Henke blev rätt impad av att jag kunde så mycket av 70 och 80-tals musiken. (jag har fått det från papas sida. musikalerna är från mama.) Lite senare traskade vi oss hem till Nydala och jag fick en mysig nyårskyss från Henke.


håll mig älskling, nu..
växjö andas långsamt och vi är fulla igen
snön ger ut sin oskuld
för skiten bara känns
.

Idag så vaknade jag kvart över fem på eftermiddagen. Hade 10 sms att läsa igenom och en hel kväll att dega. Ellen och jag har kollat på den femte Harry Potter filmen och kollar vi oss igenom första säsongen av Buffy tillsammans med en massa te och en massa, sjukt saltade popcorn. Det kan inte bli bättre än så här.

Det var planerat att jag skulle åka hem på torsdag, men jag skippar nog det och stannar tills på fredag eller lördag. Bara för att jag kan. Det är ju endå så lov, och att slappa med Ellen är det bästa.

Peace out habibisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0