Om Ronjah

Är lite uttråkad och kollade runt på några bloggar, när jag sprang över denna listan på Jennifers blogg. Bestämde mig för att göra den också. [http://deliverthem.bogg.se/nyblogg]

Utmaning Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med
* jag är väldigt öppen för mig själv [tillåter mig att testa på nya saker]
* jag har världens bästa självbevarelsedrift och jävligt mycket skinn på näsan!
* jag är brutalt ärlig

Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv.
* mina ögon
* mina händer
* mitt hår

Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.
* lärt känna mig själv på alla sätt som finns.
* blivit vegetarian
* kommit över min cyniska inställning till min familj

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig.

* mina bästa vänner vet att jag alltid finns där för dom
* med mig är det inga krussiduller, bara pang på.
* jag står för vad jag gör, tycker och säger.

Nämn tre saker du är bra på

* prata
* sova
* få folk att skratta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0