Random

Jag var och handlade med mama på rean igår. Det blev ett par jeans, stickad tröjklänning, sjal, strumpor och leggins.
Jag blev jättenöjd. Sedan proppade mama i mig pizza, godis och läsk. Det var inte helt fel.
Jag sov på hennes soffa medans hon tittade på lillebrorsans fotbolls match. När hon kom hem tittade vi på Monsters Inc och Drop Dead Gorgeous. Det var en mys fredag helt enkelt!

Jag har för övrigt jobbat som ett djur på formgivningslektionen. Min egen designade mobiltelefon är snart klar och så är även skissen till ett studentrum. Det gör att jag känner mig pepp.


Ronjah in action.
EmA sprang runt och kort en massa kort.

Idag ska jag vara barnvakt tillsammans med Louise. Det ska bli spännande

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj kommer ni få den tillverkad också? :P

2008-01-26 @ 16:11:03
URL: http://klaralouise.blogg.se/
Postat av: ronjah

nej det kommer vi nog inte :P

2008-01-26 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0