:@

Så långt borta, men så arg jag är, så känns allting så mycket närmare.
Jag HATAR människor som säger en sak, men som egentligen tycker en annan. Säg sanningen från början.
Så slipper jag bli pikad och först inte fatta varför. No-go-bitch. Tack för den... Slaka jävel.

Okej, väldigt moget att skriva något sådant här. Men saken är den, att personen i fråga kan inte läsa detta, först och främst för att det är på svenska..
Jag slipper få mer skit helt enkelt.

Men pika tillbaka, det ska jag fanimej göra; No-trying-bitch.

Kommentarer
Postat av: Linda

Patetiska s.k. människor som inte vågar stå för vad de tycker. Ronjah... såna skrattar vi åt :)

2008-07-30 @ 23:09:18
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0