Erfarenheter:

Man lär sig mycket när man är här nere.
Till exempel:

* Man betraktas som konstig när man sover klockan tio på morgonen. Då alla andra går upp runt sju..
* Att man har en massa muskelgrupper som man inte visste om när man plockar krusbär.
* Att vodka är djävulens dricka och att jag aldrig ska dricka det igen.
* Smyga med att man röker. För får farmor veta det så skickar hon hem mig.
* Att jag frivilligt kan sitta hemma en lördag när det är party.
* Att jag fortfarande kan skriva på svenska, men knappt kan prata det ordentligt.
* Att min släkt är i vissa fall cp (men vilken släkt är inte det..)

Fan, jag längtar hem.
Jag saknar alla så bajsinödigt mycket!

Kommentarer
Postat av: L

djävulens dricka? HAHA, gimme!

2008-07-09 @ 01:21:27
URL: http://cocoscreme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0