four days left

Och jag gjorde det igen.
På grund av alkohol.
Men så kan det gå. Ingen idé att sitta och ångra sig nu.
Festen igår var kul!

Nu är det 4 dagar kvar till Österrike och jag längtar som en fet gnu efter farmors kök!
Åh, det ska bli så jävla skönt att komma bort härifrån ett tag. Bort, bort från allt. Ersätta det med Österrikes snötäckta bergstoppar och gröna dalar. Byta ut Grolsch, Brauhaus och Burgenfels mot Puntigamer. Se solen gå upp, sitta på en balkong i Freienberg. Sitta och ta en pizza på Erla, steka nere i K-O och parta som ett djur på Baby-O.
Jag längtar! Jag längtar!
En månad av frihet. En månad i det liv som jag önskar mig mest av allt.
Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0