Hamsperpaj på vift

Jaha så var det dags igen.
Ni alla som läst mitt fina inlägg om hur mycket jag hatar skolarbeten i 40 graders sommarvärme, kan ju glädja sig åt att jag iallafall kommer få bra betyg i mina designämnen och tyska. MVG lutar det åt i alla.
Som sagt, inte ett arbete lämnades in.

Och i fredags så blev jag grinig hest på CSN som inte förvarnar att om man inte har Swedbank när man ska få sitt första studiebidrag insatt på eget konto så får man inte pengar. Utan en jävla avilapp som man ska släpa ner till Swedbank, ta med ett smörgåsrån gapa: Detta är ett rån! Gief mina pengar din översittande kärring. För att sedan säga åt snuten, som kommit eftersom det fanns en kille där som ringde, vilket kontonummer pengarna ska sättas in nästa månad som att detta inte ska upprepas igen.

Nej, hela den där historian är inte sann.
Jag har inte släpat ner min röv till Swedbank.

Iallafall, sitta och prata i telefon med CSNtanten och sedan få dessa vackra nyheter gjorde mig pissed off. Pappa fick lov att sätta in pengar på mitt konto. Jag går till skolan, är där en kvart. Får hamsperpajcp och släpar med EmA och Sandra-san till Hydro för att fylla på ciggförrådet. Väl där passade jag på att köpa en öl också.
Resulterar detta snygga Al Bundy kort:



När öl var uppdrucken och cigg uppökt så får vi veta att vår lärare åkt hem. Så vi gick också.
Sen vigde jag min kropp åt öl för resten av kvällen. Det fanns många fula människor i Slottskogen. Ännu värre är det när man ser dom dubbelt...

Samma sak igår.
Cyklade hem.
Behövde pessa.
Sätta sig i en buske.
Upptäcka att det är en hasselbuske.
Komma på att: Fan jag är allergisk mot hassel.
Mitt ass kliar.

Men fan vad det var trevligt!
Slår historia-arbeten alla dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0