Snörvel, fucking allergier

Okej, inte för att förstöra för alla er svenskar som dyrkar solen en kort tid på året.
MEN! Snälla gode Gud gör så att det regna lite grann!! Bara en natt eller så!
För jag står inte ut med mina allergier! Detta har på gått för länge nu! Mitt immunförsvar sjunker till botten och här sitter jag i 26 graders värme med feber! Inte pleasant om man säger så.. Gräset har nu blivit så torrt att det är gult. Vilket är lika med hö! Vilket jag är allergisk emot. I och för sig är jag allergisk mot gräs med, men det är bara nyklippt gräs.

Jag har spelat in för cyniska hjärtan idag. I en skog. Med mina allergier.
Vilken trevlig utflykt det var.
Svettas i en kavaj och pipa fram repliker.
Äääähhhhhh.... Tyckte bättre om en scen där jag åt hallonpaj.

Men jag fick lagat mat idag. Hejja mig!

Host host.
Min halstablett flög ut ur käften när jag hostade som en gnu förut.

Host host.
Snörvel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0