Three days

Och nedräkningen fortsätter. Endast tre dagar kvar nu.
Idag har jag förberett mig genom att tvätta som en gnu. Haha det rimmade!
Skämt åsido,d et börjar verkligen kännas i alla celler att jag snart ska iväg och det gör mig lycklig som ett barn!

En tjej från The Studio ringde mig [massa tack till Amalia för det] och frågade om jag ville ha gratis make-up och fotosession hos dom någongång. Naturligtvis tackade jag ja, och ska dit med Gabby imorgon.
Och det kan ju vara bra att ha massa rena kläder med sig dit..

Det är för övrigt skolavslutning imorgon och det känns gött.
Men jag går ut med tre IGn. Det är mindre gött.. Ska dock läsa upp alla kurserna i trean. Jag får skylla mig själv att jag inte har pluggat ett piss detta året.

ähm.
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0