Värmeutslag i form av klagan

Det är varmt om dagarna. Lite för varmt för min smak. Men, man ska väl inte klaga nu när sommaren äntligen kommit. Som man svor över snön och önskade att man återigen kunde sitta ute i shorts. Gilla läget. Drick plenty of water!
Kolsyrat vatten räknas inte. Det ska vara riktigt vatten. Helst från någon källa i Norrland. Lygnens vatten går också bra.

DÄREMOT! Något man inte tycker om alls. Ett internet som blivit rövknullat av en åsna med aids.
Mitt internet har just blivit det och inget vaccin finns i sikte. Jag hatar det och jag svär så mycket att jag har sagt alla svärord jag kan på både svenska, engelska, tyska, japanska och polska. Vilket har lett till att jag måste dricka mer vatten för att jag blir torr i halsen.

En annan grej jag verkligen inte fattar är varför jag köpte en hårinpackning som måste sitta i 20 minuter när det finns andra som bara behöver sitta i två minuter. Med andra ord: den tiden det tar för att raka benen, armhålor och tvåla in sig.
Nejnej, jag ska köpa en som luktar jordgubb som tar 20 minuter.
Bra.
Mycket bra.
Eh.
Nej.

Och jag fortsätter mitt klagande:
Min skola är nu bortom all kritik!
Inte nog med det att alla de kurser jag och mina vänner önskade i ettan, inte tilldelades oss utan de nya ettorna, så har min rektor flytt sin kos eller något. Hon är aldrig där! Vem ska man klaga hos?
Och kommunikationen mellan lärare fungerar ju också minus bra. Eller så är det bara min virriga mentor som glömmer bort att dela ut information till sina kollegor.
Jobbigt är det i vilket fall.
Jag ska bygga en katapult och skjuta missebajs på skolan. Då jag bor ca 300 meter i från skolan är detta också fullt möjligt! Jag ska tvinga min katt att bajsa jättemycket så jag får ihop mycket ammunition.
Så ska jag även ta från Jo-Chans katt. Den är fet, så det blir nog mycket bajs.

Lalalala, något positivt måste jag ändå skriva: Det är 10 dagar kvar till Österrike och nu kan jag äntligen skölja ur min jävla hårinpackning. YO!


Kommentarer
Postat av: Ema

Om 10 dagar kan du skölja ut inpackningen alltså! :D

2008-06-03 @ 00:25:56
URL: http://icecreamtruck.webblogg.se/
Postat av: jennifer

haha :P ja, kolla datumet nästa gång :)

2008-06-03 @ 17:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0