BlondActressEasterLonging

Två blonderingar senare och mitt hår är mindre manga. Ser fortfarande manga ut, men inte lika mycket. Tim tyckte om mitt hår och höll med om min manga teori. Sedan tipsade han mig om en bra blonderings färg. Tack handsome <3

Idag var det första inspelningen av Cyniska Hjärtan för mig. Jag var hyfsat nervös och jag blev hyfsat nöjd med min insats. Känner inte karaktären det minsta förutom namn, ålder och yrke. Det blir nog enklare med tiden. allting utvecklas.
Min motspelare var jätte duktig och vi skämtade jätte mycket när kameran var avstängd. Robin var bra som ressigör och jag tror han kommer lyckas bra med sin idé.
Om ni vill veta mer, kolla in sidan: http://www.cyniskahjartan.3w.se/

Det har snöat mer i mars än hela vintern sammanlagt. Dags att byta plats på årstidena?
Sommar - Höst - Fejkvinter - Slask - Vinter istället för vår] - Vår
För jag ska fan ha en riktig vår i år! Jag saknar våren.

Well, första dagen på påsklovet nu. Påsken är över, lovet börjar. Bara för att påsken kom tidigt i år.
Nästa år kan vi ha påsk den 24 december och jul när det är snö i mars/april. Bara för att få det lite balanserat med vädret. Landskapet blir jättefint med snö, men jag vill inte ha tjocka jackor mer. Jag gick i ballerina skor i februari. Det var varmt. Suck. Vädret, lika pålitligt som våra politiker.

Ikväll hoppas jag att Louise sover över. För jag saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0