Freitag

Äntligen fredag, äntligen helg. Och jag ska bara softa.

Jag har kommit på att det finns någon oskriven regel att på helgerna ska man göra en massa saker, saker som man inte gör på vardagarna. Träffa en massa folk, festa och roa sig. Man får en massa frågor om vad man ska göra och ett; om du har tid kanske vi kan ses?
Saken är den att på sista tiden har jag haft en massa ledig tid på helgerna. Jag har kunnat göra en massa saker, träffat en massa människor. Men jag vill inte. Jag orkar helt enkelt inte. För jag gör så mycket på veckodagarna. Det är skola, dans, övrig träning och hushållsarbete som ska göras. Så helgerna, det är mina vilodagar.
Jag känner att sova sönder två dagar i veckan är mitt sätt att vila upp mig inför sommaren som kommer. För det kommer behövas. Österrike, Baby-O, K-O, Nova Rock osv.. Det kommer bli party all the time, så det är bra om kroppen har lagrat sömn i några månader innan.

Blahaaaaaa..
Olivia kommer snart. Vi ska äta godis och kolla på film.
Mys.

givin' up, givin' up, givin' a fuck
The Darkness - Givin' up

Kommentarer
Postat av: Linda

man har alltid för mycket att göra på helgerna och så blir det lika tröttsamt som sedan på vardagarna.

uusch >(

2008-03-09 @ 15:12:52
URL: http://cocoscreme.blogspot.com
Postat av: Louise

Håller med, helgdagar = vilodagar!

2008-03-10 @ 11:16:49
URL: http://rockandrose.webblogg.se
Postat av: Natalie

Hej! Ja det får du absolut göra hehe :D Går det bra med plugget eller, kul? Kram!

2008-03-13 @ 16:19:35
URL: http://show.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0