Fylld med ...

Jag skulle kunna förklara allt som har virrats runt i mitt huvud den senaste veckan. Men jag tror nog inte att jag kan. Så jag struntar i det.
Kan skriva att jag längtar efter mitt vårskrik, för jag börjar känna mig överfylld. Överfylld med en massa gojja.. som oljan som ligger och flyter runt i våra världshav. Bort med allt!

Jag håller i skrivande stund på att försöka lära mig att visa känslor mer tydligt. I alla fall en känsla, för en viss person. För jag har varit rent ut sagt varit helt jävla äckligt dålig på att visa det på ett bra tag nu. Det blir mest under fyllan som det kommer fram. Det blir en massa sms, eftersom den jag älskar är så långt borta.. Min ängel, du vet att jag försöker.

Jag hittade en kul hemsida igår, www.myheritage.com . Man kan se vilka kändisar man är lik där. Och så kunde man morfa sig. På några foton jag skickade blev jag 80% lik Greta Garbo. Det måste man ju bara tycka om! Sedan morfade jag mig till henne. Har inte kommit på hur man lägger upp det här.. men när jag vet hur man gör, så kommer det upp.

Suck.
Andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0