Going annoying blond-bitch

Just nu är jag så jävla irriterad på killar. Det spelar ingen roll om just en kille är hur go som helst, jag hatar just honom för att han är kille. Killar irriterar mig.
Bara för att.
Acceptera.
Det går över.

Men det är två killars fel. Av olika orsaker. Den enda killen representerar den ena halvan av "snälla-killar" och den andra bad-boysen.
Så ni med snabel i brallan, håll er lågt.

Nu har det gått och hänt att jag köpt blondering. Om jag ska ha fint blont hår i sommar får jag lika gärna börja nu.
Nu, när det är jävla äcklig snö ute! Irriterad på det med. G e m i g v å r ! !
Men ja, blond igen då. Blond nere i Österrike bland dudes med svart hår. Kontrast - plenty.

Klockan 00:00 inatt blev Anus 18 år. Gratulerar! Ska upp till henne senare för hon ska assistera frisör.
Vad hon kommer få i present säger jag inte nu.

Jag har för övrigt åter upptäckt en gammal kärlek. Den har hållt låg profil nu i några år, men nu blommar den.
Kärleken är Blindside.
In på youtube och lyssna! Gärna på låten Shekina.
Bara för att jag inte är lika irriterad längre så lägger jag upp länken: http://www.youtube.com/watch?v=lUdgRV58Cjw&feature=related

nu måste jag röka. igen.
puff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0