Hemsk upplevelse

Jag har tittat på Melodifestivalen med Olivia.
Nordman var med.
Att Linda Bentzing gick till final var inte förvånande.
Vissa partier i hennes låt låter som en total kopiering från Grace Kelly med Mika.
Hennes bakgrundsdansare i kilt och långt hår var däremot balla.
Björn Gustafsson blev full på glögg och försökte på sig stage dive.
Den moderna dansen var hyfsat bra. Den har sugit alla andra gånger.
I lågornas sken gick till andra chansen. Nordman får möta Johns´son och Häggqvist.
Även Sibel gick vidare till andra chansen. Hon får möta E-Type ft The Poodles. Fy.Vad.Trevligt.
Och gäsp. Charlotte Pirrelli gick också till final.
Hennes dildo-liknande mikrofon var ju.. speciell.

Suck, jag borde gå ut mer på lördagarna.


Kommentarer
Postat av: My

förvånasvärt nog så tittade jag inte på melodifestivalen. Det är svårt att stå emot, men när man väl gjort det så mår man mycket bättre än om man hade sett den. Tycker jag iaf :)

2008-03-01 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0